jueves, marzo 24, 2011

é bello...

Els Bella's Mittens que estic fent m'estan agradant moltíssim, ja vaig acabar el guant esquerre i només em falta el dret, encara que el cabdell (Tirol de Katia) no si em abast, segons ha de fer-ho però no que faria si no és així, ja que el vaig comprar molt lluny d'on estic ara.
Fer mitja és bonic, i cada vegada que faig punt em recorda a la meva àvia, m'estic donant compte en els errors que tinc al fer mitja i m'agradaria corregir-los, per a fer-ho super , intentaré fer moltes coses perquè em serveixin d'aprenentatge i després dissenyar coses pròpies ...

He estat trist perquè la vida que tinc no és ni una miqueta la qual vaig somiar ... però les decisions són meves i només meves, des de l'ultima entrada he fet algunes coses més

- Bufanda Vellut, feta amb Grand Riviera d'Omega
- Knotty but Nice, fet amb Schachenmayr Nomotta Ecological Camelsempre m'agradarà fer mitja, és un fet ... donaré avís de tot el que acabi i comenci

No hay comentarios.:

Publicar un comentario